Sunday, November 06, 2005

時間

日子過得好快,
好似冇係度打野成個禮拜。
冇計啦,
唔好話我曬,
有部iPod,
卦住研究,
仲整到部電腦死埋...
唉,算啦,
早死早著,
左住我溫書!!!
不過tmr送部新腦黎,
我驚我忍唔住掂佢...
忍埋去,
考完試先!!!
唉,本來諗住呢個week就revise,
點知...high都冇high...
加油!!!
sports day都係咁話!!!
----------------------------------------------------
唔係我唔想用pc
係佢out of order姐
so冇打成個week
我都係喺我呀ma部pc打咋宜家
NO ONE WILL SEE ME ON ICQ NEXT WEEK!!!!!!!!!!
REVISEREVISEREVISEREVISEREVISEREVISE!!!!!!

1 comment:

A Guy said...

Good choice