Thursday, March 30, 2006

成功了

正如我之前所講
我得到我要既野喇!!!~~~
錯敗~那不是成功的第一步嗎?

-----------------------------------------------------------------
不順應時勢,便步上滅亡之道

-----------------------------------------------------------------
Hey,,,遊戲正式開始
好玩喇今次
哈~

9 comments:

Idiot Leo said...

"要"邊科唔炒?有呀?
中文囉....多謝David Wong

Anonymous said...

錯敗~那不是成功的第一步嗎?
<< 十分同意

不順應時勢,便步上滅亡之道
<< 呢點嘛...至少說服唔到我 ^^

ps.唔好意思...未經同意就來踩場...
表明來意先:係a guy果度link過來的.

Idiot Leo said...

多謝你既踩場^^
我呢度影都唔多個...
最好黎踩多d場啦~~

不順應時勢,便步上滅亡之道
嗯...這個...
最初我都唔信
逆世而行,非一鳴驚人,便...
滅亡之道雖說有點兒誇,但...

那好吧!革新算是順勢或是逆勢??

Anonymous said...

好問題...

如果對現存ge執政黨來講...
革新人士當然係逆勢...

但係對民眾來講...
就絕對係順勢...

要睇下邊邊個"勢"大d...
先可以判斷...
唔可以一概而論.

Idiot Leo said...

哈哈,,好,好好...大概喇

我相信...justice wins forever!!
所以我覺得,,
"不順應時勢,便步上滅亡之道"

A Guy said...

define勢

Idiot Leo said...

係係...我都好想問下~~~

A Guy said...


句嘢唔係你講架咩﹖
我想知你個定義喎

Idiot Leo said...


非大細
是趨勢吧