Tuesday, July 18, 2006

camp後graddin前

上次個"to me continue"算喇,, 唔打(睇我打成咁都知我唔想打啦)
(仲有,,爆肺$100唔該)
graddin前,,要作文,,去之前先啦
計下先~~鞋$279+衫$88+褲$242+belt$15=$624
我想再講多次
邊個abc話graddin要係hotel搞,去一次過千
帶壞個頭,代代都要俾hotel屈
-----------------------------------------------------------------------------------
正所謂"物極必反",,岩岩游完水,,玩埋tableball
沖左2次涼,,又唔想打機,,又冇人show我
結果>>>>>>>>打左呢d野

2 comments:

A Guy said...

早晨
早睡早起身體好!
(ps:乜你都會冇人show架﹖)

Idiot Leo said...

午安
游水勁個coffee!
不個腦就差d
輸左2 round俾馬(大意!)

(p.s.:我都係人)