Saturday, May 19, 2007

唔打 唔打 都要打

其實,唔將平時諗到見到既野打底,有d可惜

咁快就讀完中6,仲有1年都冇就完成中學生活,好唔捨得
雖然我又頭都尾都唔係好鐘意呢間中學
但係始終呢到佔左我"後生"最重要既時間
諗起我既生活就只係讀書同玩,唔休冇飯食冇得訓,真係正

尋日去field trip, dirty but happy
一個二個好似隻"甲怪"咁"捐"入去
之後step落d泥到,人發出既尖叫聲,真係好正
同預計既一樣,求求其其就reading,呵呵
最衰咁早就要走,仲未玩水...唔制呀

就係鐘意呢d感覺,中學唔知仲有冇機會feel多次呢?

我加加埋影左100幾張相,去我個msn黎啦~(陣間先upload)
有d影得唔既肯定唔係我影

p.s. wk leung肯定唔會補番我地餐bbq啦
唔通俾我呀媽講中左?佢係一個冇口齒既人?
(我呀媽去完家長日就係咁講,,雖然我都唔知點解= =)

No comments: