Wednesday, April 26, 2006

戰略部處失衡

原來,呢個holiday唔溫physics就冇得溫
開考嗰幾日,冇時間俾你溫
死lu......要o係bio,chem努力

7 comments:

Idiot Leo said...

唔好俾你訓底??

A Guy said...

唔係佢
係我

我冇點温過
顧住睇課外 =="""""

Anonymous said...

re a guy:

連我都轉左死性唔睇課外 =v="""
咪咁有性格la...
忍一時風平浪靜呀.

Idiot Leo said...

睇得課外... 課內都唔差得遠啦

(當課內還是課外的時候,
我相信...
你已經睇左!~)

A Guy said...

笑……話

physics我以前冇掂過課外
因為根本冇興趣 =="

以前啲課外都係chem多(小五至中二)
近兩年睇咗半本bio (係喎,acid, 本bio呢)同小半本physics(好少得着)

邊有幾多

Anonymous said...

re a guy:

乜野bio @@????

我借左你本bio ?????????????????

A Guy said...

顯然係講錯嘢
不過我估佢無乜書唔會同你分享者