Saturday, May 13, 2006

我想講

我想講~我冇野好講
--------------------------------------------------------------------------------------
都係超越唔到自己
--------------------------------------------------------------------------------------
睇黎,善德今年收18分
--------------------------------------------------------------------------------------
希望越大,失望越大
--------------------------------------------------------------------------------------
睇黎,如果我唔可以係Chem同Budd攞2個B
我都要走...
--------------------------------------------------------------------------------------
睇黎...我講左好多廢野
睇黎...我都唔知自己想講乜
睇黎...我都係唔打lu

5 comments:

Anonymous said...

哈~
如果善德今年收18分咁我第一個高呼"感謝神".......

如果我唔可以係budd同amaths攞到七分...
我第一個執包袱 =v="""

Anonymous said...

Be confident,man!
點會咁無信心ga
chem佛學加埋8分
咁其他4科加埋咪10分?
你唔會ge~
會考除左考智識之外
都講求信心的~
我相信你得ge~
加油吧~

p.s.我咁少去人blog度留言~
而家咁比面你你重唔同我考好d...
(你唔好話唔知我邊個~)

Idiot Leo said...

回acid~
都唔知學校如果收18分係好定唔好...
個個都話死...咁學校ma要收人地d學生!

回╭然╯~
喂!!~我唔慣俾人鼓勵架bo
不過都多謝你啦^^
(好怪...從你"手"中叫人加油)
平時懵懵下咁,都識鼓勵人,哈!
放心啦!我實高分過你既~~

p.s.你連個名都照抄icq
想唔知你係邊個都幾難啦...
除非你用人地個名-.-
你1.57am re?
溫書溫到咁夜呀=.=”
係唔係驚我高分過你呀

我入唔番sintak
第一個ko michael!!哈哈

A Guy said...

自便

我學緊用棍……(自學)

A Guy said...

今日俾leo ko了