Monday, October 10, 2005

手槍

同是手槍,恐怖分子和軍隊拿起它的目的都不同。
同是手槍,不同軍隊拿起它的原因都一樣,保衛國民,但方法卻不同,有的以殺害別國人民來保衛國民。
有人說,沒有武器的社會是最和平的。但不要忘記,人類才是最大的武器。沒有人類,手槍又有甚麼用途?
----------------------------------------------------------------------
因被殺而殺人,因殺人而被殺,世界真的會和平嗎?

4 comments:

Anonymous said...

如果係咁ge話
咁人類係咪應該醒覺
醒覺佢地到底為左d咩而去做d咩

Idiot Leo said...

我有一枝槍,你又會唔會去買一枝槍

Anonymous said...

點解講到咁似armaments race ge?
我唔會去買槍...
不過我會去買避彈衣
我媽媽教我
無論o係任何情況下都唔可以傷害任何人
even係一個你憎ge人
但無疑,每個人都會保護自己
如果唔係
又點會有句說話叫:防人之心不可無...

Idiot Leo said...

當每個人都有一枝槍時,你敢第一個放下它嗎?