Saturday, December 03, 2005

生日

16喇,不過仲好年輕
呀ma話ID Card係birthday禮物喎
不過都好,入機舖唔會俾人掟番出黎
老豆生日禮物一浪接一浪
首先iPod,然後PC,宜家仲有部LCD TV
有d對唔住佢...
呀麻呀耶加埋俾左張金牛我
買咩好呢???
----------------------------------------------------------------
尋晚12.00點
同一時間,msg電話一齊上
搞到我流眼水><
因為我訓近教,黑蚊蚊
一睇住個電話screen,
就俾佢"殘"到係咁標眼水
好辛苦,有6條友同時打黎
小光係第一個,
同佢講近野嗰時部電話係咁嘟,有線入
同佢講完有5個misscall= =
好開心,咁多人記得我生日
"殘"死左都冇所謂^^
-----------------------------------------------------------
今日晏奏番去學校行下
等d人同我講happy birthday丫ma
hehe~~~
之後去旺角,去買生日禮物
不過係買俾人= =
夜晚去食buffet
好啦,好好準備今日先!!!

1 comment:

Anonymous said...

生日快樂 wo 壽星仔