Wednesday, December 07, 2005

酷熱天氣警告

宜家d人,未免有d誇張喇
10幾度就話凍到要死
你地細個嗰時都勁過宜加囉
以前冬天得嗰幾度,就話凍姐
宜加global warming,都冇左凍呢樣野啦
以前既warm=宜加既cold
最諷刺係,凍d,底3+uniform+冷3
嘩好大隻呀,凍就着多件啦
熱d,又係底3+uniform+冷3
想點呀,雖然我都係咁......
我夏天就熱到爆囉,冬天就岩岩好
我唔知你地啦
不過有時真係覺得學校屈機屈得岩
要靚唔要命,真係要改改
但係我諗要將冬天着校褸
或者夏天唔着冷3令到唔駛開冷氣
變成潮流,都要等下一代喇
我就唔敢喇,不如你試下啦

No comments: