Monday, December 12, 2005

機械人

對番學開始有d厭倦,雖然總比留係屋企好
日日都做相同既野,不停咁重複
就連KK啲笑話,聽到麻目左,覺得佢好煩
對做人都有小小厭倦,就隻雀仔幾好
飛黎飛去,宜加連人都怕左佢地
呢d仲唔係大自然對人類既報復!!!
連對生命都厭倦,"厭世"= =......
佛學話生死輪迴唔好,太多苦
咁涅槃呢?"受於無上寂滅"姐係點呀?影都冇?感覺呢?思想呢?
但比起冇喜冇悲既"無上寂滅",我寧願係六度輪迴
最少有因果關係既話,種善因得善果,想信苦盡甘來
便雨過天清,開心快樂。點都好過咩都唔知,好似植物"佛"咁,生不如死
一生識左咁多野,用左最寶貴既青春讀書,朋友知己
叫我死左咩都冇哂,我唔要,好唔抵呀!係咁既話我寧願"受於無上寂滅""戀世"- -......
好過成日都生離死別。但係生命多姿多彩,叫我"受於無上寂滅",我又唔捨得
諗唔通,好茅盾。可能因為有d人諗呢d野
產生左宗教,唔同意見就有唔同宗教啦
冇悲,又點有喜
我想信"相對論"(唔係E=mc2!!),每一件事都係相對
每一件事都係因為相對而出現
因為唔戀世,所以厭世
因為唔悲,所以喜
因為唔討厭,所以鐘意???
因為唔凍,所以好熱???
唔凍,就一定熱?
唔討厭,就一定鐘意?
唔悲,就一定喜?唔戀世,就一定厭世?
一定??????????
這個不一定是中道罷
我唔凍唔熱,warm都得卦
我唔討厭你又唔鐘意你,冇feel都得卦
唔悲唔喜唔戀世唔厭世唔講lo,手軟...
中道既另外一面係咩呢?...我都想知
唔通係兩邊都唔關事?如果佢冇另一邊...咁我既"相對論"......
唉,好攰,就爆喇,算數
--------------------------------------------------------------------
都唔知咩呀ma黎架,死都唔俾我捐血
好似驚死益左人咁
係唔係鄉下黎架
頂!!!真係想借school嗰個type俾我呀ma睇下!!!

1 comment:

A Guy said...

我都唔想玩涅槃
(1)真係似植物人
(2)無悲,就無喜
生命就無意義